Известие

Collapse
No announcement yet.

Копчето за стъклото...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
    Aaaaa, ясно. Защото иначе бях готов да оборя теорията. А на мен ми е интересно дали може да се сложи реле и на дясната врата, така че свалянето и там да може да става с еднократно натискане на бутона? Прекалено много играчка ли е? Никога не съм намирал време да разгледам схемата и сега след като така и така е повдигнат въпроса за ел стъклата реших да попитам.
    Колега,труден съм за оборване,особено когато се се отнася за класически схеми.
    Съвет от мене!
    Ако не се возиш,а караш тая кола,не се задълбочавай с глупости.Ако искаш,ще го направиме,но после ти ще се оправяш с бакиите.
    Колкото по- просто,толкова по-сигурно!
    За колегата:
    търси по линията.Въоръжи се с пробна лампа,а не с мултицет.Мултицета работи с нищожен ток и- напрежение има,а ток няма.Пробната лампа не лъже!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
      Кое е държателя?Пласмасата на която седят 2те копчета?
      Баш Отстрани са чопчетата, малко е зор, ама излиза.

      Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
      И къде са въпросните пъпки?Под капачето на копчето?Чудих се как да го отвора без да го изпочупа.
      Пъпките са на контактната пластинка, която копчето натиска. Като пъпки на реле са (ако си отварял). По-трудно е да измъкнеш копчето от пластмасовата основа, после мисля че можеше да мине и без разглобяване.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Технически грамотен съм,но с тоците съм на вие направо там е проблема!Отворих го,почистих го,но нямах контактен спрей.Пак работи когато си поиска,ще пробвам със спрей пак,дано да стане вече.
        Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
        За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

        Comment


        • #19
          Сега вече имаш опит

          Отвори и почисти по същия начин и другото (откъм пасажера). Може и в него да е проблема, понеже токът за мотора минава през двете копчета.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Колега,труден съм за оборване,особено когато се се отнася за класически схеми.
            Съвет от мене!
            Ако не се возиш,а караш тая кола,не се задълбочавай с глупости.Ако искаш,ще го направиме,но после ти ще се оправяш с бакиите.
            Колкото по- просто,толкова по-сигурно!
            За колегата:
            търси по линията.Въоръжи се с пробна лампа,а не с мултицет.Мултицета работи с нищожен ток и- напрежение има,а ток няма.Пробната лампа не лъже!
            Карам я, рядко ми се случва да се возя. И точно зараади това ми беше минавала тази идея. Специално за лятото ми е много по-удобно да се кача и като си цъкна копчетата да ми се свалят и двата прозореца отколкото само единия, а за другиа да дръжа копчето. Иначе за какви бакии говориш? Имаш предвид някой сакатлък, който може да възникне ли? Иначе аз за момента просто така си питам. Дали е възможно да стане без прекалено много интервенции, че обичам непрекъснато да чопля нещо и да си правя разни неща, но за жалост няма време.
            The greatest of all scientific hobbies!

            Comment


            • #21
              много ще са интервенциите.за шофьорския имаш управляващ модул който управлява релетата на стъклото. за другия имаш два ключа свързани така че да инвертират полюсите на захранването и оттам направо за моторчето на пасажерския джам.
              точка

              Comment

              Working...
              X